WinWinJob
Přihlásit

BRANDPORTAL s.r.o

Marek Cihlář

CEO/PARTNER

Dělej něco co tě přesahuje a pomůže ostatním.

Nabízené pozice

1

Vaše shoda

?

Hodnotový profil (Ekvalizér)

Samostatnost

Samostatnost

Spolupráce

Přístup

Rozhodování

Flexibilita

Přínos

Autonomie
iPreference svébytné seberealizace – otevřeného zadání bez přesně vymezených postupů.
Následování
iPreference následování pokynů „shora“ – uzavřeného zadání s přesně vymezenými postupy.
Individualita
iPreference samostatné práce, oddělené od činností druhých, s možností vynikat nezávisle na týmu.
Týmovost
iPreference práce probíhající za spoluúčasti druhých, provázaně, dávající prostor týmové synergii.
Formálnost
iPreference konvenčních zvyklostí, spořádaného prostředí a usměrňujících pravidel v oblasti komunikace, oblékání apod.
Neformálnost
iPreference uvolněné atmosféry bez striktních pravidel, oproštění se od ustálených způsobů komunikace, oblékání apod.
Racionalita
iPreference analytického způsobu vyhodnocování informací a rozhodování dle logických zákonitostí.
Emocionalita
iPreference intuitivního způsobu vyhodnocování informací a rozhodování dle emočních prožitků.
Stabilita
iPreference stálosti a předvídatelnosti pracovních činností, jisté rutiny, na niž se lze připravit.
Dynamika
iPreference proměnlivosti pracovních činností, nových podnětů vyžadujících přizpůsobení se.
Smysl
iPreference smysluplně vnímané činnosti, která odráží záměr či cíl postavený na nemateriálních hodnotách.
Zisk
iPreference činnosti, která odráží materiální hodnoty a přináší ekonomický zisk jednotlivci či organizaci.

Více o mně

Co mám za sebou?

Začal jsem už při škole pracovat pro reklamní agenturu Advis BBDO (nyní PROXIMITY) a brzo se dostal na vedoucí pozici při výstavbě nového callcentra TeliaCall. Vždy mně bavilo rozvíjet nové projekty a proto jsem brzy, kdy callcentrum běželo a mne nebavilo vyplňovat jen reporty a tak jsem se rozešeli a já už stavěl vlastní firmu s německým partnerem z BBDO Interone na vývoj mého software pro callcentra, který něměl na trhu konkurenci . To mělo podobný vývoj - firma rostla a řídil ji manažer a já dostal možnost založit tady pobočku Sellbytelu. Firmu jsme nakonec prodali a po pár letech hledání jsem zkusil rozjet nový projekt s novými partnery BRANDPORTAL - do toho jsem ještě stihnul kliniku alternativní medicíny, ale tu mi dost pohřbil covid a taky nepopularita alternativních metod u tehdejší vládní garnitury. BRANDPORTAL jede 7let a za tu dobu překonala počáteční bolesti a teď potřebuje růst.

Co se mi kdy nejvíce povedlo?

Rozjet několik firem, postavit třeba na nohy callcentrum BMW v Pekingu, ale také přijít s nápady co dokázali ostatní rozvést do úspěšných projektů.

Co od lidí v práci očekávám?

Partnerství – tedy společný tah na branku, schopnost vidět společný úspěch. Pochopení pro moje nadšení pro nové věci, ale taky touhu věci převzít a zodpovědně dotáhoout, nenechat to na ostatních, nenechat mne být tím, kdo to zachrání za ně. Dělat věci tak, aby druhý co pokračuje mohl navázat. Dodržovat a vylepšovat pravidla jak věci dělat aby to fungovalo obecně a dlouhodobě. Takže radost z dobře vykonané práce a hrdost ze zodpovědnosti za svoje úspěchy. Vůli věci napravit při neúspěchu. Schopnost vidět dopady rozhodnutí na současný i budoucí vývoj a výkon firmy. Kreativu v řešení ale zároveň schopnost pochopit koroporátní myšlení, co mají naši klienti.

Odkud čerpám energii a co dělám, když nepracuji?

Moc toho teď nebylo, ale hudba a to i aktivně – hrál jsem v několika kapelách, sport rekreačně - kolo, jezdil jsem na koni, chodil cvičt, jezdil na lodi, na motorce – teď jsou to výlety, třeba na hory, v poslední době se věnuju kutilství v oblasti využitelných zdrojů - mám malou větrnou elektrárnu a soláry a pořídil jsem si Teslu. Zajímám se o politiku a alternativní metody léčení zdraví a psychiky. Nejsem ale esoterik - spíš mi zajímá proč to funguje a když to funguje jak je to možné.

Co můžu říct o naší firmě?

Firma je 7 let na trhu, pořád spíš startup, i když pracuje pro velké firmy, je hodně srdcově nastavená - má potenciál, ale v oblastech kde my nejsme kovaní to naše učení její výkon dost brzdí - a to chceme změnit. Nechceme měnit to, že jsme fajn tým, ale potřebujeme krom fajn lidí aby to byli zkušení hráči v oboru. Pracujeme v oblasti tisku, reklamnho světa, vybudovali jsme si síť dodavatelů a naučili se procesy jak provozovat e-shop, ted potrebujeme abychom rostli.

Marek k sobě hledá lidi na 1 pozici