Nice CXone
Martin Čermák
Engineering Manager
Hodnotový profil (Ekvalizér)
Samostatnost
Spolupráce
Přístup
Rozhodování
Flexibilita
Přínos
Tahle dimenze zachycuje přístup k zadávání úkolů, volbě pracovních postupů, dodržování termínů, odpovědnosti vůči úkolům nebo kontrole.
Více o mně
Co mám za sebou?
Zhruba deset let jsem se snažil dělat ajťáka, než jsem přišel na to, že jsem v tom přinejlepšim průměrnej. Teď se snažím na své manažerské pozici dát prostor svým užitečnějším kolegům a starat se o ně, což mi zatím jde zdá se lépe, než starat se o servery.
Co se mi kdy nejvíce povedlo?
Přistupuju k lidem v našem týmu jako k sobě rovným a využívám špatné zkušenosti s mými předchozími šéfy jako vodítko kudy ve vedení nejít. Vyhovuje mi, že když se bavíme více technicky, tak vím která bije a nemusím jen kejvat a mávat.
Co od lidí v práci očekávám?
Výkon? To je snad jasný, za kamarádství nás neplatěj. Ale pokec u kafe je taky důležitej, navíc kafe je dobrej pracovní stimulant, takže možná vlastně od lidí v práci očekávám, že budou hodně chodit na kafe! No, nejspíš proto taky skoro pořád sedim v naší kuchyňce...
Odkud čerpám energii a co dělám, když nepracuji?
Hlavně hudba a hra na hudební nástroje, aktuálně mě nejvíc pohltil svět analogových syntezátorů. Sportovně nejvíc asi silniční kolo a výlety na hory. Dřív taky skejt, ale už jsem táta, takže spíš cruising na longboardu. Poslední dobou však hlavně rodina - tj. moje žena a naše malá dcerka. Mám taky rád zajímavý filmy, spíš ne mainstream, ale zas u nějaký artový depky si taky neodpočnu, tak někdy se ženou zapnem něco s Reese Witherspoon a já jí kazim zážitek komentářema jak špatně to je natočený. Ohánim se tim, že jsem natočil pár svateb, tak je jasný, že něco vim o tom jak se točí v Hollywoodu...
Co můžu říct o naší firmě?
Naše firma je široký pojem... V Americe a Izraeli je to korporát s milionem procesů. V Český republice to je ještě pořád hodně start-upový, koupili nás před třema rokama. My na management úrovni bráníme naše lidi před byrokracií. Je pro nás důležitá kultura a team fit. Svoboda dělat si kdy chceš a mít možnost ovlivnit jak se co bude dělat. Proto nejsme ani tak šéfové, jako spíš moderátoři diskuse.
Náš produkt je Customer Support as a service. Děláme digital, naše mateřská firma v americe pak voice (call centra). Naši zákazníci jsou jak z oblasti komerční sféry, tak státy/města a neziskovky. Náš produkt se tak dá využít jak pro zefektivnění výdajů na support, tak pro řešení následků hurikánu. Je to webová appka, kam se přihlásí zaměstnanec našeho zákazníka, napojí si do tý appky až 50 socials (FB, TW, IG...) a odbavuje svoji práci z jednoho okna.
Martin k sobě hledá lidi na 1 pozici